Hvidovre Avis d. 16. august 1973


Årbog 1973 formodentlig Kent Olsen
To fik come-back
I denne kamp mod et af de førende hold i 3. division øst fik Steen Knudsen og Kurt Stendahl deres egentlige come-back i dansk amatørfodbold. De spillede godt, men det var dog især midtbanespillerne Sten Ziegler og Torben Gullak, som med eminent spil gjorde udslaget i denne kamp.
1. halvleg var egentlig ret jævnbyrdig, men Hvidovre-føringen, skabt af Torben Gullak, var retfærdig.
10 minutter ind i 2. halvleg øgede Hans Aabech efter klumpspil, og da Kurt Stendahl fem minutter efter på Steen Knudsens flotte forarbejde øgede til 3-0, var kampen afgjort.
10 minutter senere reducerede Jens Helmøe ganske vist, men 10 minutter senere igen øgede Steen Knudsen til 4-1. Det sidste mål blev scoret på straffespark af Rene K. Nielsen fem minutter før tid, dømt for hands mod Jørgen Lund.